maandag 7 november 2016

Ghost rocker uitnodigingen

Mijn oudste dochter wordt 8 en dat moet gevierd worden!

Met de familie maar natuurlijk ook met de BFF's :)

Ze is super fan van de Ghost rockers dus de uitnodigingen krijgen dit thema natuurlijk.

Met rood papier en mijn cameo printer ben ik aan het werk gegaan.



 De elektrische gitaar van Charlie mag zeker niet ontbreken:



Op wit papier heb ik het wat prentjes afgedrukt voor de voor en achterkant:



En dit is het eindresultaat, de voorkant toch,...van de achterkant ben ik vergeten een foto te nemen dus geloof me op mijn woord: het is OOK super mooi :) hihi




Deze moet natuurlijk  in een envelop maar aangezien de grote van mijn uitnodigingen moet die ook wat aangepast worden.

Ik heb A4 bladen in 2 geplooid en deze nadien versiert met washi tape:



Laat maar komen dat feestje!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen